fredag 18. januar 2013

Utstyrsveske


I går gjorde jeg ferdig en liten veske til det andre syutstyret som må med på kurs! I samme stoff som "hjerterommet"
(Glidelåser er vanskelig å sy pent i synes jeg!!....godt jeg skal på kurs! :))


Veska er også foret med platevatt og dusjforheng. 


En blomst med "gjennbruksknapp" måtte veska også få.

 

Det ble jammen ei lita nålepute også! På undersiden sydde jeg en borrelås......


 Så sydde jeg et "armbånd" av en brei strikk, som fikk den motsatte borrelåsen på.... 

(skaden på håndleddet er ikke en syskade, men et brannsår! De fleste ulykker skjer i hjemmet, spes. på kjøkkenet for min del! Jeg har mange hobbyer, bla. er jeg en hobbykokk! Hihi! )


VIPS!
En mobil nålepute. Utmerket når du flytter deg rundt på syrommet for å nåle mønster eller sette sammen stoffdelene! Du vet alltid hvor du har den!
Jeg satte en borrelås på toppen av symaskina også, så kan nåleputa stå klar der til å ta i mot nålene mens jeg syr. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!