onsdag 16. januar 2013

"Hjerterom" til saksa mi

 
Etter laaaange tider med idetørke, og lite inspirasjonsinntak, kom denne ideen til meg! Ut av det blå, og av uviss grunn....men meget kjærkommen!
 

Veeel, kanskje ikke av helt uviss grunn...
Jeg har meldt meg på et sykurs, å begynte å tenke på hva jeg skulle ta med meg av utstyr og stoff og slikt, å hva jeg skulle pakke det i. Da jeg er litt over gjennomsnittlig glad i, og redd for saksa mi,(hihi) lurte jeg jo fælt på hva jeg skulle ha den i..... derav ideen om denne kreasjonen!
 

Da det oppstod noen prototype barnesjukdommer på kreasjonen underveis, måtte det noen detaljer til for å sjule de. Da laget jeg en rosett, sydde den fast, å toppet det med en "gjenbruksknapp."
Jeg synes den ble ganske fin! (skryt!)
 
 
Nederst sydde jeg på mitt eget varemerke, MACADO. Dette setter jeg på produkter jeg har designet selv. 
MACADA "er" mine barn. Marius,Camilla og Oda.
 Futerealet er sydd av ei gammal kjøkkengardin og foret er av et dusjforheng, og pynta med en knapp fra ei gammal bluse. Knytinga er snora fra ei jakke.
For at stoffet skulle holde seg fint og fast, strøk jeg vliselin på ytterstoffet. Futerealet er foret med platevatt.

5 kommentarer:

  1. Du skulle vært med på møtet forrige tirsdag. Kreativ myldring....
    Skal være nytt møte 5.febr. kanskje du kan være med da...
    Kjempegod idè dette Trine.
    Jeg skal på scrappetreff på Hamar, det blir en utfordring å pakke til...
    Men, Maya har alt, vi pakker bilen hennes full, og så tar jeg bare med meg MÅ HA tinga mine, og så spørs det hva jeg MÅ HA da... *lol*

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er da! Og masse flott gjenbruk her

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. :-)

    Dettte var en smart og lur ide. Kjempefin ble den!!

    SvarSlett
  4. SÅ FLOTT!! Vakker og til og med nyttig! FLINKA!
    Det blir spennende å se hva du varter opp med etter sykurset, du KAN jo sy fra før da....
    Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  5. ooj!!
    Vilken härlig idé!!
    Superfint fodral till saxen och så läckert det blev när det i första anblick såg ut som ett hjärta!
    Du skulle kunna hänga upp den på väggen! :D

    Tusen tack snälla du för dina goa ord inne hos mej! *glad*

    Ta hand om dej!
    KRAM Petra

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!