mandag 29. august 2011

Klør i fingrene!

Ja nå er det godt hverdagen er kommet tilbake....
Begynte å bli litt rastløs av ustukturerte og lange dager!
Nå klør det i fingrene etter å ta fatt på tøy/papirbunkene igjen, å se om jeg klarer å kreere noe nytt nå fremover. Gleder meg til å komme inn i rytmen igjen.

Sommeren har liksom bare flydd avsted, å nå er høsten allerede her!
Vi kunne saktens trenge "mer sommer" enn det vi har fått! Føler liksom ikke at den egentlig har vært her heller, å så er den jammen over!

Nå som jeg har anledning igjen til å utfolde meg på hobbyrommet, håper jeg også på at ryggen min blir god igjen fortest mulig... Sommeren har vært preget av mye, og veldig vond rygg! Å det er jo ganske hemmende for både det ene og andre...
Det er ei skive nederst i ryggen som av og til tar seg en tur på egen hånd....:(
Nå har jeg vært to gnr. hos hele bygdas kjære Paul, vår mange ganger reddende engel, som gjør underverker for slitne gamle og unge, vonde kropper.
Jeg merker stor forskjell allerede!
Hvorfor gikk jeg ikke for noen mnd siden...? :)

Ja så sees vi snart igjen da!
Ønsker alle, inkludert meg selv, ei hyggelig og kreativ uke!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!