tirsdag 7. juni 2011

Kjole til Leah-Nathalie... og en til "dukkemann"



Slik ble kjolen til Leah-Nathalie, mitt yngste tanebarn. (6,5mnd)
Den er sydd av blå Isoli fra Stoff og Stil,
og tøy fra en gammel sommerkjole som jeg har arvet av min søster.
Jeg liker at ting kan brukes om igjen... Artig å se hva en kan få ut av noen "gamle filler."
Mønsteret er fra SYmagasinet, nr 11 2010



I helga var vi på hytta, å av erfaring vet jeg at jeg kjeder meg fort...
Derfor putta jeg litt stoffrester, trådsneller, knapper og synåler og litt fantasi i sekken, å tok bena fatt!
Å som forventet.... Ja! Å dette ble resultatet.
Oda ble nå glad for kjolen, selv om hun mener at dukka er en gutt... Hihi! Jaja, jeg ville sy kjole jeg så det! :) Mønsteret måtte jeg lage selv.
Det var foresten ei flott helg! Nydlig vær og deilig temeratur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!