torsdag 30. desember 2010

Her på bloggen min har det fortsatt ikke skjedd noe nytt. Kjedelig!
Det har vært så mye annet i det siste, så hobbyen har måtte ligge på hylla enda en stund.
Men nå er det snart et nytt år, med nye muligheter.......
Jeg har fortsatt mange ubrukte idéer og en mengde ubrukte materialer i både papir og stoff, så det kommer nok til å dukke opp nye ting her også om ikke så lenge.
Nå gleder jeg meg til å starte på igjen, med blanke ark og fargestifter....... osv.

Ting ble ikke helt som planlgt på slutten av dette året.. Marius som hadde flyttet hit, ombestemte seg, og dro tilbake til Gudbrandsdalen. Han savnet vennene og resten av familien vår der. Jeg forstår han veldig godt. Men men.... Vi prøvde da. Jeg skal ikke holde han her for min skyld, det blir veldig feil! Har han det bra, så har jeg det også bra. Men jeg savner han velldig!

1 kommentar:

  1. Hei Trine.
    Så leit da, at han reiste igjen, men som du sier, har han det bra...
    Nytt år og nye muligheter, får håpe vi får til noen treff.
    Takk for det gamle, så snakkes vi neste år.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!