søndag 14. november 2010

Hei på dere!

Som dere sikkert har funnet ut, så har det ikke skjedd så mye på bloggen min på ei stund!
Jeg har ikke sluttet med hobby og blogging, men det har bare ikke vært anledning til det i det siste.

Etter høstferien er vi blitt en til i familien, på permanent basis... Sønnen min, Marius har flyttet inn i heimen! Det er jeg kjempeglad for! Jeg har ventet og håpet i mange år på at det skulle skje, å nå skjedde det! Han er snart 18 år og en voksen mann! Hihi!

I den forbindelse, har det blitt litt ombytting på rom, deriblandt hobbyrommet. Det tar litt tid å komme i orden og finne igjen ting i en slik sjau, så hobby har vært på ventelista ei stund kan man si.

De tre siste ukene har alle i heimen (ikke jeg) hatt vannkopper, på skift...., så det er rene sjukeheimen her, og midt oppi det, holder jeg på å pusse opp stua! Puh!

Men dere må ikke slutte å besøke meg, for jeg er snart på plass foran hobbybordet igjen.....!
Gleder meg til det!

1 kommentar:

  1. Kjekt å sjå at det er liv i bloggen din. Skjønner godt at blogging ikkje har vært 1.prioritet i det siste. Håper du får ei litt roligare tid framover og kan kose deg med litt kortlaging i tillegg til familien :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!