tirsdag 27. august 2019

Sommerens kreasjoner

Hei igjen!

Her har det ikke skjedd mye på lenge ser jeg! På tide å legg ut litt igjen da!
Her er noen "veldig fine" bilder av meg, i klær jeg har sydd i sommer.
Planen var å sy mye mer, men jeg har ikke vært helt god i nakke/skulder og arm...
Men håper at det snart gir seg! .....noe det ikke kjennes ut som akkurat nå! 
Mønstrene til alle disse plaggene er fra https://madebyruni.com
Runi har mange fine mønster til både voksne og barn, i størrelser opp til 58.
Fine mønster/modeller for både nybegynnere og for viderekommende.

 På denne singletten, blanda jeg "add on," til 
"everyday dress" og livet klipte jeg etter eget mål.
"date dress" En herlig modell! (Klesplagget altså....hihi!)
 Denne kjolen ble i korteste laget, for jeg hadde for lite sort stoff. Slik kan det gå når en begynner å klippe og sy, før en har sjekka hvor mye stoff det var i bunken! Hihi!
Så tunika er kanskje mer passende betegnelse på denne kreasjonen her.
 Her er en "everyday dress" med delt front. Ikke helt fornøyd med hvor delinga ble, som jeg egentlig ville ha rett undet bysten. Bomma litt på målinga her. Det er et deilig plagg å ha på. Topp modell for et hverdags/komfortplagg.
Nok en "date dress" Denne er uten armer. Her hadde jeg nok stoff til en anstendig lengde.
Bærre lækker!
Denne passer til både morro på terassen, og kos i sofaen!

1 kommentar:

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!