torsdag 9. februar 2012

Kjole Redesign



Kobling
Trine in action!
Jeg ble inspirert av en annen Trine, i bloggen Kjoler og sånt.
Ho har laget flere lekre kjoler av strikkegensere! Pluss mange andre fine kjoler....
Bloggen hennes er absolutt verdt et besøk!

Kjolen min har vært Odd Erlings genser, som har ligget i skapet i gudane vet hvor menge år!
Jeg har komplimentert med flees stoff kjøpt i Haugesund.
Det er jo gøy at gamle klær kan få nytt liv!
Det er "skamløye" å reprodusere, å så føler en seg litt miljøvennelig også! Hihi!

5 kommentarer:

  1. Se på den "tøtta" du!! Knalltøffe e du!!
    Den var jammen lekker! Så du har all grunn til å vær stolt av den kreasjonen!! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er!! Og ekstra kjekt når ein kan trylle fram lekre plagg av gamle klær :)

    SvarSlett
  3. Den ble jo kjempebra Trine.
    Min kjære søster har så lyst å prøve seg på litt sånn, får sende en link til henne.....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Du søss den ble kjempe tøff :) e vill ha e å ;)


    klemz

    SvarSlett
  5. Jøss så arti -ble skikkelig fin kjole!! Kreativt:))
    -Klem fra mæ:)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!