torsdag 12. januar 2012

Godt nytt år

Hei på dere!

 Ja nå er det jamme et nytt år!
Vedder på at mange har nyttårsforsetter de sliter med å holde allerede!
I år har jeg ingen forsetter... i hverfall ikke offentlig! Hihi!
Jeg har funnet ut at jo flere forsetter jeg har, desto flere skuffelser kommer i det nye året!
Men selvfølgelig har jeg ønsker for det nye året, men setter meg ikke store uoverkommelige mål.


Ønskene mine for dette året er alt i fra å opprettholde god helse, til å ha mange koselige kreative timer på hobbyrommet, og ute sammen med gode hobbytvenner!

Nå har ikke jeg vært så kreativ på hobbyfronten på lenge, men kreativitet er jo en av tingene jeg ønsker meg mer av i år! :)
Men da ses vi da! :)

Ønsker alle et godt nytt år!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!