torsdag 28. juli 2011

Retroskatt ble spenserkjole!



I går gjorde min samboer et funn i en krok i den mørkeste og minst besøkte delen av kjelleren! "Skal du ha dette eller?" sa han i det han nesten puttet funnet i søppelsekken!!! Åh, ikke kaste det, piper jeg desperat!!!
Det luktet ikke godt, å sambo synes det var stygt... Hihi!
Etter en tur i maskina, noen timer på snora, og noen stunder på hobbyromet, ble to lengder av disse GAMLE gardinene, en stilig spenserkjole til min datter Oda. :)
Ikke vet jeg hvor gamle gardinene er... Jeg har bodd her i 8 år, å min sambo har bodd her i 30 år, å ingen av oss har sett de noen gang!! Hihi! Gøy!

Mønsteret fant jeg i boka"Barn igjen"
Blondene kjøpte jeg på en tøybutikk på Oasen i Haugesund
Knappene kjøpte jeg på Freetex på Lillehammer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!