lørdag 2. juli 2011

MACADOs løsning på sukkertøykjole à la Klinkekult

Mønsteret til denne kjolen fant jeg i boka "Made by me"
Det er Ann Sissel Holte sitt mønster. Min verson er nok litt kjedelig, men det er en "prøveutgave"
Kjolen er kjempesøt, men jeg er ikke fornøyd med hvordan den sitter på meg. Min kroppsfasong er ikke akkurat A4.... En del kilo for mye både her og der, og noen cm for kort i begge ender! Så kjolen trenger nok noen justeringer før den sitter pent.
Kjolen er sydd i grå Isoli fra Stoff og Stil. Katten er kobboltblå Isoli. SØT vel? Den skal få øyer altså! Hihi!

5 kommentarer:

  1. kjempesøt!! Du er så flink!!

    SvarSlett
  2. Flott kjole:)
    Det er moro å kunne eksperimentera litt med mønster. Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  3. Jeg syns kjolen var kjempesøt, både i seg selv og på deg! Du kledde den!
    Isoli er jo deilig, tenker du kommer til å kose deg i denne i sommer. :-))

    Tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min.

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Syns den ble søt jeg. Og i isoli blir den en skikkelig kosekjole. Hærlig!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!