fredag 27. mai 2011

Blomster og bånd



I går fikk jeg plutselig lyst til å lage noe...
Det ble blomster i mange fager! Fine?
Et perlebånd ble det også.

Jeg tok en bit Hug Snug, ca 20 cm. Svertet den med Distress, sprayet på litt vann og krøllet det sammen. Når det var tørt, sydde jeg i en rynketråd, rynket det, "rullet" det sammen og limte det på en liten pappbit. Etterpå limte jeg på rundellen og halvperlen.
Båndet er rynket Hug Snug med pålimte glassperler.

Jeg synes det ble veldig fint! Mine blomster ble noe "kompakte" i fargen, men det er bare å være mer forsiktig når en tar på Distress, så blir de mer sjaterte.


2 kommentarer:

  1. Så flotte de ble Trine!!!!!!

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster du har laga. Lurt å masseprodusere så ein har det klart når ein trenger blomster. Kor kjøper du dei bånda?

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!