onsdag 6. oktober 2010

Nok et julekort i Vintagestil




Kraftkartong
Bazzillkartong mørkbrun
Pynteark fra.... var det Inkido? Kjøpt på Scrappekjelleren
Bølgepapp, hvit, sprayet med Glimmer Mist Tattered Leather
Liten kakeserviett
Motivet i midten er klippet ut av en drikkebrikke
Blader og blomster fra Papirloftet
metallpynt kjøpt på Ebay
Brads,kobberfarget
Snor, naturfarget
Halvperler, røde svertet med ColorBox, mørkbrun
Bånd, mørkbrun, kjøpt på Scrappekjelleren
Tag av kraftkartong
Julestempel fra Kort og Godt
Swirl fra Stempelglede (tror jeg)
Personlig stempel
Kantene er svertet med Distress Ink Vintage Photo
Julekule Cuttlebug

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilka underbara julkort du har gjort, lyckos dem som ska få dem.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Må snart få laga nåke med den flotte nissen som eg fekk av deg. Har vært innom bloggen din når du har lagt ut nye ting, men har ikkje funnet kommentarlinken.

    SvarSlett
  3. Takk for hygelig kommentar i bloggen min!

    Så mye flott d har her inne. Dette kortet var nydelig!

    Ha en fin dag!

    -klem-

    SvarSlett
  4. Utrolig stilige kort! Gleder meg til flere innlegg

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad når du legger igjen en hilsen til meg!